کارت های پروفایل اینستاگرام را سرگرم کننده تر کنید

کارت های پروفایل اینستاگرام را سرگرم کننده تر کنید

من مطمئن نیستم که چند نفر از شما در این مورد می‌دانید، اما اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد تا پروفایل خود را به صورت کارت به اشتراک بگذارید. مشابه کدهای QR Snapchat، اما بسیار ابتدایی بودند. آن‌ها فقط دسته اینستاگرام شما و کد QR را در بالا نشان دادند. اما این پلتفرم با ظاهری کاملاً بازطراحی شده در دسترس همگان، سرگرمی به آن اضافه می‌کند.

کارت‌های نمایه جدید کمی تعاملی هستند زیرا عکس نمایه، نام نمایشی، نام کاربری، ضمایر ترجیحی، بیو، آهنگ، شغل، و همه چیزهایی که در مورد خود ذکر کرده‌اید، همراه با پیوندهای موجود در بیو را نشان می‌دهند. چرخاندن کارت مانند قبل یک کد QR با نام کاربری شما نشان می دهد. با این حال، این بار، می‌توانید آن را با یک تصویر پس‌زمینه که به بهترین شکل با نمایه شما مطابقت دارد، سفارشی کنید.

برای سفارشی کردن پس‌زمینه، نمایه اینستاگرام خود را باز کنید و به اشتراک‌گذاری نمایه > نماد قلم > تغییر پس‌زمینه (Share profile > pen icon > Change background) بروید. پس از اتمام، می‌توانید یکی از گزینه‌های موجود در زیر را انتخاب کنید تا کارت سفارشی‌شده جدید خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

بنابراین، اگر نانوا هستید، می‌توانید از تمام کیک‌های زیبایی که پخته‌اید عکسی داشته باشید، و اگر گل‌فروش هستید، می‌توانید عکسی از مغازه خود داشته باشید تا به مردم کمک کنید آن را سریع پیدا کنند. این ویژگی در حال ارائه برای همه است، بنابراین باید بتوانید در برنامه خود به آن دسترسی داشته باشید. اگر نه، برنامه اینستاگرام را به آخرین نسخه آپدیت کنید.

Rate this post
حتما بخونیا :)  نصب برنامه های ایرانی روی آیفون