Samsung One UI 7 در سال آینده در کنار سری گلکسی S25 عرضه می شود

Samsung One UI 7 در سال آینده در کنار سری گلکسی S25 عرضه می شود

در بخش اندروید، رابط کاربری One UI سامسونگ یکی از مورد انتظارترین به روز رسانی‌ها است، زیرا به طور کلی ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدید زیادی را برای گوشی‌های هوشمند گلکسی به ارمغان می‌آورد. در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ (SDC) 2024، این شرکت فاش کرد که One UI 7 به طور رسمی در سال 2025 و پس از انتشار بتا تا پایان سال جاری عرضه خواهد شد.

در طول سخنرانی، سامسونگ گفت که One UI 7 ابتدا با عرضه سری Galaxy S25 وارد بازار خواهد شد. شاید این غول برخی از ویژگی‌ها را برای نسل بعدی پرچمداران خود ذخیره می‌کند. سری گلکسی اس 25 هنوز تاریخ انتشار رسمی ندارد، اما ما چندان دور نیستیم.

Samsung One UI 7

سری S24 در ژانویه امسال عرضه شد. بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که One UI 7 در ژانویه 2025 وارد بازار شود. با توجه به اینکه نسخه بتای توسعه‌دهنده تنها تا «پایان سال جاری» منتشر می‌شود، انتشار One UI 7 در حال حاضر بسیار دیر شده است. در مقابل، One UI 6 Beta در آگوست سال گذشته عرضه شد.

به غیر از بازه زمانی سخت، سامسونگ هیچ جزئیات کلیدی در مورد رابط کاربری آینده فاش نکرد. با این حال، این شرکت به اشتراک گذاشت که One UI 7 بیشتر بر روی سفارشی‌سازی، آزادی کاربر و سادگی تمرکز خواهد کرد.

این شرکت گفت تلاش زیادی برای ایجاد رابط کاربری منحصر به فرد و پر از احساسات انجام شده است. این احتمال وجود دارد که تأخیر ارتباطی با طراحی مجدد رابط کاربری داشته باشد که از ابتدا ساخته شده است.

Rate this post
حتما بخونیا :)  گوشی ارزان جدید شیائومی با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و نمایشگر ۱۲۰ هرتز اولد است